O mnie

Moje zdjęcie
Z potrzeby serca, piękna, z zamiłowania do niepowtarzalnych przedmiotów, z powodu twórczego niepokoju, z podszeptów sympatyczek moich tworów, z tych i miliona innych powodów otwieram przed Wami drzwi do mojego małego Atelier. Pomiędzy jawą a snem, często nocą, czasem dniem, w chwilach radości i przygnębienia sącząc macchiato szukam natchnienia...

czwartek, 2 grudnia 2010

Album - Kropka nad i

Mam szczególną słabość do kropek.
I choć Lolitką już nie jestem (szkoda, szkoda)
niezmiennie uwielbiam kolor różowy.
Zwłaszcza w subtelnym pudrowym wydaniu.
W połączeniu ze świeżością zieleni, koloru nadziei, tworzy przyjemny dla oka duet.


Tak powstał zgrabny i podręczny album - zapiśnik.
Na zdjęcia, wycinki, przepisy...
Wkleić można do niego, co dusza zapragnie,
wiadomo, papier przyjmie wszystko ;-)




Dla zainteresowanych garść informacji w zakresie specyfikacji.

Wymiary: 21 x 15 cm
Pojemność: 40 gładkich, czarnych, usztywnianych stron.

Na ciemnym tle doskonale prezentują się zdjęcia, wycinki z kolorowych gazet, 
zapiski na jasnym, kontrastującym tle.
Sposób zastosowania  ograniczony jedynie wyobraźnią posiadaczki.

Polecam jako gustowny i praktyczny niezbędnik każdej kobiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz