O mnie

Moje zdjęcie
Z potrzeby serca, piękna, z zamiłowania do niepowtarzalnych przedmiotów, z powodu twórczego niepokoju, z podszeptów sympatyczek moich tworów, z tych i miliona innych powodów otwieram przed Wami drzwi do mojego małego Atelier. Pomiędzy jawą a snem, często nocą, czasem dniem, w chwilach radości i przygnębienia sącząc macchiato szukam natchnienia...

poniedziałek, 29 listopada 2010

Sweet dreams

Kufry, kuferki, szkatułki mają dla mnie niezwykły urok. 
Zwłaszcza te, zamykane na kluczyk. 
Kryjąc skarby właściciela przed wścibskimi oczami postronnych 
mogą stanowić ciekawy element dekoracyjny. 
Nie tylko doskonale ukryją rozliczne skarby, ale stworzą atmosferę tajemniczości. 
Piękne i praktyczne zarazem.

Ten powstał na specjalne zamówienie.
Mam nadzieję, że nowej właścicielce spodoba się tak samo jak hojnemu darczyńcy.



Z tego, co mi wiadomo, ma być przeznaczony na albumy ze zdjęciami. 
Myślę, że godnie sprawdzi się w przypisanej roli...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz