O mnie

Moje zdjęcie
Z potrzeby serca, piękna, z zamiłowania do niepowtarzalnych przedmiotów, z powodu twórczego niepokoju, z podszeptów sympatyczek moich tworów, z tych i miliona innych powodów otwieram przed Wami drzwi do mojego małego Atelier. Pomiędzy jawą a snem, często nocą, czasem dniem, w chwilach radości i przygnębienia sącząc macchiato szukam natchnienia...

poniedziałek, 29 listopada 2010

Magnolii czar

W Korei Północnej jest traktowana jako kwiat narodowy, z godnością należną fladze, godłu i hymnowi. 
W Chinach kwiaty magnolii uważa się za symbol czystości i szczerości.
Ja też poddałam się jej urokowi i, by nadać jej dostojeństwa,
umieściłam w zacnym towarzystwie stylizowanej na stare złoto gałki.
Oto efekt końcowy:



Elegancki i gustowny niezbędnik o szerokim zastosowaniu. 
Może służyć jako podręczny pojemnik na pieczywo, serwetki lub sztućce. 
W jednej chwili może stać się oryginalną doniczką,  magicznym pudełkiem na podręczne kosmetyki lub biżuterię w sypialni czy łazience czy eleganckim pudełkiem na podręczną korespondencję w salonie. Niezależnie od tego, jakie skarby ukrywa, przyciąga spojrzenie i nadaje wnętrzu indywidualny charakter.Wymiary: 24 x 13,5 x 9,5 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz